Arama sonuçları: *

  • Users: brobeyDA
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. B

    110k-135k Bandında Laptop Önerisi

    Hocam düz 5070 değil de 5070ti yeter ama ya. Yani 12gb su an iyi gibi artık 8gb alınmaz ama 12 falan iyi gibi. Ama tabi deneyebilirsen 5080 almayı deneyeceğim. HP OMEN MAX 16nin var bu arada bir tane daha. 5080 ve Core Ultra 9 275HX var 140 bine. 140 bin falan karsilayabilirim gibi.
  2. B

    110k-135k Bandında Laptop Önerisi

    Ekranı 1200p hocam ya güzel de 5080 yani 1600p falan kaldırabilecek seviyede. Gerekirse DLSS açarsın yani çok bir şey değil o kadar çok gelişti ki artık.
  3. B

    110k-135k Bandında Laptop Önerisi

    5080 laptop bulamadım hocam çok önerebilir misiniz? GameGaraj Slayer5 diyorsanız kasasını begenemedim ben MSI kasa evet güzel ama görünüş işte.
  4. B

    110k-135k Bandında Laptop Önerisi

    2.ve 3.olanlarda 8gb VRAM var bu arada. Asla ama asla olmaz bu fiyat bandında. 5e bakmadım ama 1de aslında seçeneklerin arasında çünkü pil ömrü cidden fena değil gibi ve ekranın gecikme süresi 3ms, gamegarajinki 10.
  5. B

    110k-135k Bandında Laptop Önerisi

    Arkadaşlar selam öncelikle ana adayım GamrGaraj Slayer R9T3D. Yurt dışında PCSpecialist Recoil 16, XMG Neo 16, Chuwi Gamebook 16 diye geçiyor ve hepsinin yorumları cidden güzel. Hepsini Tongfang ürettiği için sadece Gamegaraj logosunu yapistiroyr aynısı diğerleri için de geçerli. Termal...
  6. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Hocam selam, geç kaldım cevap vermekte. Kablolu manyetik switch klavye olabilir gibi. Çünkü şu an kullandığım ofis klavyesi bir dongle ile bağlanıyor ve gene aynı duruma düşüyor ondan dolayı kablolu manyetik switch klavye alabilirim gibi. Amacım uzun gitmesi bu arada dediğim gibi çok FPS oyunu...
  7. B

    Atk A9 Plus İyi mi alınır mı ?

    Düz A9 biraz sıkıntı. O çok önceden çıktı diye biliyorum ATK Kasım Aralık gibi kendisini toparladı. Ondan yeni çıkan modeller çok çok daha iyi. Klavyelerine baktım, fena değil gibi çok sıkıntı da göremedim ama çok inceleme de yok.
  8. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Evet hocam gördüm ben. Laptop durumuna göre bakacağım çünkü ahtapot gibi de olmasını istemiyorum. 1776926538 Ayrıca sizce şunlardan hangisi daha iyi? VGNyi herkes öneriyorlar gördüm ama şunlara daha çok ısındım gibi. AULA F75 Max AULA F87 Pro ATK A87 Pro Ajazz AK820 Pro
  9. B

    Atk A9 Plus İyi mi alınır mı ?

    Pro da daha azdır muhtemelen ya. ATK A9u işte tercih etmeyeceksin çok çıkmayacaksan, tamamen sorunsuz istiyorsan. Ben başta Pro alacaktım, baş ağrısı diye istemedim sonra Ultimate'e çıktım. Aşırı memnunum.
  10. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Abi diyorum ya baktım baktim. Hatta en çok F87 Pro ve F75 Max's baktım. Ama şimdi ATK A87 Pro da fena gözükmüyor.
  11. B

    Mouse hangisi alınır

    ATK A9 NB Ultra alırdım ben. Superlight kronik. Hele hele beyaz renk alırsan sararma sorunları mevcut. ATK eskiden sıkıntı idi ama bende A9 Ultimate var, 2–3 haftadır hiç sıkıntı yok. Yazılımı da gayet iyi, çoğu Çin markasından kat kat daha iyi. Wraith’in kendi serisi daha riskli bana göre...
  12. B

    Atk A9 Plus İyi mi alınır mı ?

    Ben olsam garanti olarak Pro alırdım sorunu daha az çünkü ben Plus hakkinda kronik sorunlar duydum, MCUsu sıkıntılı falan filan birisi beni guncellerse sevinirim. Ama Pro ve sonrasında sorunlar hemen hemen çok az. Gönül rahatligi ile alabilirsin, şekli guzel. Buz hissi veren kaplama 0 ter demek...
  13. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Bu arada hocam ATK A87 Pro buldum. Ekosistem bakımından bir tık daha iyi olur mouseum da ATK marka çünkü. 90wpm yazıyorum bu arada yani Side printeda alışırım o kesin. Ama hemen hemen 0 inceleme. Ondan riskli gelebilir gibi.
  14. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Zaten bahsettim ben yukarıda. Aula F75 Max's baktım. Ajazz AK820 Pro eğer Türkçe keycap olsaymış güzel olurmuş. Normalde bende 100 kullanıyorum ama çok yer kaplıyor. Ondan %75, 80 daha iyi olacak gibi. Peki eğer siz biliyorsanız belki kablolu kullanmak çok da sıkıntılı olmayabilir, ne...
  15. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Çok çıkmak gerekiyor o zaman. Premium mekanige kaymak lazım, yani üst segment, uzun süre gidecek, kaliteli bir mekanik klavye. Öneriniz var mıdır? İlla 4000 olmak zorunda değil tabikide.
  16. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Bahsetmistim zaten. Peki manyetik klavye, 4000₺ bazında?
  17. B

    4000₺ %75/%80 Manyetik / Mekanik Klavye Önerisi

    Arkadaşlar selam, nasılsınız? İlk öncelikle bu klavyeyi muhtemelen yazın alacağım çünkü daha yeni mouse aldım. mouse ATK A9 Ultimate but arada ve yanında Klasse Mousepad aldım, ikisinden de çok memnunum. İlk öncelikle şunu söylemeliyim ki, hayatımda hiç mekanik klavye kullanmadim. Hep membran...
  18. B

    5G IPTV Nedir ve Nasıl Ulaşabilirim?

    Arkadaşlar merhaba, 5G IPTV yi her yerde görüyorum fakat kimse link vermiyor referans falan istiyorlarmış? Kullanan varsa nasıl peki birisi söyleyebilir mi? Ve nerden ulasabiliriz onlara çünkü internet sitesi yok.
  19. B

    Önerebileceğiniz Kaliteli İPTV

    Hocam şu an hiç ilgili değil. 3 saat oldu yazali sabah 11de yazdım adamlara.
  20. B

    Önerebileceğiniz Kaliteli ve Pahalı Olmayan IPTV

    Merhabalar. İlk öncelikle 100mbps internetim var ve Google TV/Android TV bulunuyor bende yani Android/Google TV de çalışan IPTV ler var mı kullandığınız? İlk öncelikle burda da ekşi sözlüktede kendi reklamını yapıp çok kötü hizmet sunanlar da oluyormuş, muhtemelen başlığı okuyup burayı bile...
Geri
Top