bence yukardaki arkadasın dediği gibi 8cm'lik islemci soğutucu alıp fanlarını sökebilirsin ama daha ucuza gelirmi bilemem. birde sana da 2 egzoz almani öneririm benım 1 egzoz vardı, 1 tane daha taktım ekran kartı 10 derece daha serin... yani sıcak havanın dışarı atılması önem taşıyor