Cs2 FPS ölçmedim, fan sesi siz fan eğrisini ne kadar ayarlarsanız öyle olur, aşırı kafa ütülemiyor, en azından çok tiz bi sesi yok. Bazı laptoplar yüksek devirde ıslık sesi gibi ses çıkarıyor, bu öyle değil. İnternet film vs G Helper kurdum, fan hiç çalışmıyor. Tıkırtı olayı fan yapısıyla...
Bu laptobu bir haftadır kullanıyorum, işlemcisi verimli, 90wh batarya çoğu laptopta yok ve bu işlemci ile çok uzun dayanıyor, ekranı 180 derece açılıyor. Ses kalitesi iyi. Ekran kalitesi parlaklık bir tık daha yüksek olsa iyi olabilirmiş. Klavye tek bölge rgb, hafif bir Laptop, 240w şarj aleti...
Edifier M60 kullanıyorum, el kadar aletten nasıl bu kadar ses çıkar şaşırıyorum, bassı da oldukça kuvvetli. Monitör yanına masa üstünde kullanmalık M60 tavsiye ederim. M90 çok daha iyisidir tabi.
M60ı geçen kasımda Japonyadan 4500 TL gibi bir maliyetle almıştım. Ona kıyasla M90 fiyatı iyi gibi
https://amzn.eu/d/0dmr6ssB
Asus TUF A16 RTX 5060, 50bine denk geliyor, çok iyi. Bir haftadır kullanıyorum, bataryası 10 saat civarı dayanıyor, günlük kullanım ara sıra oyun amaçlı aldım, güzel laptop. Rami 1*16 olması lazım
SB560 olanını kullanıyorum, genel olarak başarılı ama harikalar yaratmıyor. Bass seviyesi en kısıkta bile bana fazla geliyor. HDMI ARC ile eski televizyonum ile sorunsuz çalışıyor. Kumandasından aç kapat derdi yok, TV ile açılıp kapanıyor.
Ürün G615 kasa geçiyor, alt tarafı 4 yönlü RGB bar olandan. Ürün görselinde wasd tuşları şeffaf görünüyor ama değil. 47bine mal ettiyseniz çok çok iyi. Işık sızması veya cw yok benimkinde.
Fark ettiğim bir durum var, cihaz performans modları ile oynayınca pildeyken laptop açılmıyor. Açılmadığı...
Işlemci oyun ilk açıldığında 97 derece ile peak yapıyor, anlık, sonra stabil daha düşük derecelerde takılıyor.
CoreTemp programı ile baktım. Msi Afterburner ile takip etsem (YouTube incelemelerinde yaygın kullanılan program) muhtemelen o anlık yükselişi de yakalayamam.
Anlık da olsa görmemesi...
Benim aldığım cihazda hoparlörün biri patlak çıktı, servis raporuyla iade/değişim en kötü hoparlör değişimi yaptırmaya çalışacağım. Onun dışında; vapor chamber, trifan, sıvı metal gibi soğutma bileşenlerine rağmen Intel işlemci CS2de 97 dereceleri görüyor, bence çok.
Pişman olduğum kısımı...
Ne övdüm ne gömdüm 🙂 çok farklı segment cihazlar. Onu ifade etmeye çalıştım. Ben de sizin gibi düşünerek aldım, ara sıra cs atmalık, ekranı kasası sesi kaliteli, görünümü şık bir cihaz lazımdı, çok da para vermeden ortalama güncel bir cihaz arıyordum. Bu cihazı aldım.
Bir de güç giriş port...
Cİhaz geldi, kurulumunu yaptım, CS2 denedim işlemcinin 2 çekirdeği turbo modda 97 dereceleri anlık görüyor, diğer çekirdekler serin çalışıyor. Fan sesi turboda bile rahatsız edici değil. Genel kalitesini beğendim. Type C ile şarj oluyor, 65W adaptör bile şarj ediyor.
Ancak sağ hoparlör patlak...