valla açıkçası bana biraz büyük geldi bu kasa direk şu attığım miniyi alıp geçicem hiç yoktan içindeki ekran kartı anakart felan dolu dursun istiyorum.
https://www.akakce.com/bilgisayar-kasasi/en-ucuz-aerocool-p500c-argb-fanli-atx-fiyati,1047178025.html