Yok hocam öyle bir durum değil . Kendi mühendisliği öyle tuşun. Yüksekte kalıyor derken görünürde diğerlerine göre aynı ama şeklinden dolayı mı bilmiyorum böyle bir durum var.Tasarımdan kaynaklı yani. Tuşun kendisi gayet normal.
Bu arada dediğim durum normal kullanımda olmuyor. Oyunda wsad ile...