Alttaki silikonları kaldırınca 4 adet yıldız vida var sökünce çıkarabiliyorsun. Ayar yok. Ya söküyorsun, ya takıyorsun. Ama sıkı sök tak yapılırsa vidalar...
Side primted şimdi öğrendim. Yok ben seviyorum side printed. Sizin ilk attığınız gri siyah olan keycaps çok iyi duruyor valla. Ondan var mı acaba piyasada.:)
Yok hocam öyle bir durum değil . Kendi mühendisliği öyle tuşun. Yüksekte kalıyor derken görünürde diğerlerine göre aynı ama şeklinden dolayı mı bilmiyorum...