Arama sonuçları: *

  1. E

    İnceleme Ipi Qbz75 Manyetik Switch Klavye Ön İnceleme

    Açıkçası şu anki orjinal haliyle gayet rahat bence ama böyle bir opsiyonun olması da güzel özellik.
  2. E

    İnceleme Ipi Qbz75 Manyetik Switch Klavye Ön İnceleme

    Öyle olursa altta silikonlar olmuyor mu?
  3. E

    İnceleme Ipi Qbz75 Manyetik Switch Klavye Ön İnceleme

    Hocam muhabbeti sizin konuda yapmayı unutmuşuz. Asıl yer burası bence:) Şunu sorayım alttaki yükseltiyi indirmek zor bir iş mi? Merakımdan soruyorum.
  4. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Rs7 vb diğer klavyelerde de Single mıdır hep yoksa pbt olanlar var mı orjinalimde. Qbzdeki de Single shot mu. Bu bir sorun mudur
  5. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Single Shotun eksisi ne olur acaba pbt”ye göre?
  6. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Bunu ulugames incelemesine atmışlar hocam . Nasıl sizce? Hangi keycaps bilyor musunuz?
  7. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Güzel sadece şeffaf olmadığı için ışık olayı nasıldır bilemedim ama aklımda bulunsun.
  8. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Side primted şimdi öğrendim. Yok ben seviyorum side printed. Sizin ilk attığınız gri siyah olan keycaps çok iyi duruyor valla. Ondan var mı acaba piyasada.:)
  9. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Var mı peki hocam bu şekilde satan? Wraith pbt keycapsleri de var.
  10. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Yok hocam öyle bir durum değil . Kendi mühendisliği öyle tuşun. Yüksekte kalıyor derken görünürde diğerlerine göre aynı ama şeklinden dolayı mı bilmiyorum böyle bir durum var.Tasarımdan kaynaklı yani. Tuşun kendisi gayet normal. Bu arada dediğim durum normal kullanımda olmuyor. Oyunda wsad ile...
  11. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Bu arada şunu fark ettim. rs7 space tuşu biraz daha yüksekte kalıyor. Bu yüzden oyunda m tuşuna basarken filan yanlışlıkla space tuşuna basıp zıplatabiliyorsun karakteri. Qbzde daha alçakta olduğu için böyle bir durum yok.
  12. E

    İnceleme Ipi Qbz75 Manyetik Switch Klavye Ön İnceleme

    Güzel bir inceleme olmuş. Ben de memnun kaldım klavyeden.
  13. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    RS7 air de güzel klavye. Kasası plastik ama baya kaliteli.:D Hissiyat olarak RS7 air biraz mekanik klavye gibi clacky dedikleri şekilde. Qbz ise daha tok bir sese sahip. Hissiyat olarak ben QBZ'yi daha çok beğendim açıkçası. Oyunlarda da fark göremedim diyebilirim kabaca. 1 tuş fazlası var bir...
  14. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Daha önce hangi klavyeleri kullanmıştınız hocam. Bu arada bende rs7 air da var. Açıkçası ikisi de ayrı güzel ama bakalım nolcak:)
  15. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Teşekkürler hocam. Benim dediğim çok hafif dokununca farklı algılama olayı rt ile alakalı sanırım. Yani Klavye tuşu algıolıyor ama basmış kabul etmiyor. Bu arada hassasiyet ayarlarınızı paylaşır mısınız. Ve hangi oyunlar oynuyorsunuz?
  16. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Eyvallah hocam aynısı sende de varmış. Keza diğer hassasiyet farkı da. Çok hafif dokununca tuşu birisi onu çok az da olsa algılıyor ama diğer tuş çok hafif basınca hiçbir şekilde algılamıyor yani o mişimetrik basışı Daha doğrusu dokunuşu. Sizdeki de böyle sanırım değil mi. Keza boştayken arada...
  17. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Eyvallah hocam. Bir de klavyenin sol kısmında çok ufak bir üretim hatası var. Sizin çapak dediğiniz bu muydu acaba. Bunun için ürünü değiştirmeye gerek var mı sizce?
  18. E

    Ipı Qbz 75 Vs Atk Rs9 Air

    Hocam selam. Klavye ile alakalı kafama takılan 3 sorum var. Cevaplarsanız çok sevinirim. Trigger ayarlarındaki visual feedback kısmında tuşların ne kadar bastığı görünüyor. Orda şöyle bir durum var. A tuşuna basınca depth mm yazan kısım daha hassas artarken d tuşunda daha az hassas olarak...
  19. E

    ❌İndirim Bitti! İncehesap Gaming Gecesi 1₺ Klavye⏳ 01.00 ⏳

    Taktiği nedir ya bunun:D
  20. E

    🔥İndirim AMD Ryzen 7 9800X3D 20.135 TL (SADECE BUGÜNE ÖZEL %5 KAMPANYASI )

    Hadi ya bilmiyordum hocam. Vrm kontrolcüsü nasıl ki inceleme veya yorum var mı? Ben de mutlu oldum şimdi.:)
Geri
Top