https://www.incehesap.com/segotep-fz6-pro-siyah-2x120mm-kule-tipi-islemci-sogutucu-lga-1851-ve-am5-am4-uyumlu-fiyati-75465/
7800x3d için bu segotep soğutucuyu kullanıyorum ve iyi soğutuyor fakat çok gürültülü arkadaşlar.
Thermalright daha sessiz çalışır mı?