hepsini okudum icra dairesine gidip ordaki kişilere mi danışayım kart rx6600 avukat gerekirmi veya bilirkişi bana ne kadara mal olur ve sonucunda ne kadar alırım zararlı çıkma ihtimalim varmı mesela stok yok muadil kart yok para iadesi yapmak zorundayız diyip savunma yapabilirlermi stoklarında...