Hocam arızalı ekran kartı çoğu zaman alınmaz , özellikle arızası bulunmuş içi açılmış kısaca bi tamirci gezmiş bi kart alınmaz çünkü arıza basit bi reballing veya parça değişiminden öte chipin silikonunun ölmüş olması veya kartın pcb yollarının birçoğunda yanık kopuk olması ile sonuçlanıyor...