Arama sonuçları: *

  • Users: xeht
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. xeht

    Yardım Bilgisayarımı Satıyorum Fiyatı Ne Olmalı ?

    Hocam hepinize teşekkürler, anladığım kadarıyla 100-110 ideal gibi
  2. xeht

    Yardım Bilgisayarımı Satıyorum Fiyatı Ne Olmalı ?

    Merhaba, Yaklaşık 2 ay önce aldığım bilgisayarımı satmaya karar verdim başka bir ürün alacağım eksiğimi tamamlamaya çalışıyorum. Parçaların hepsinin faturası ve kutuları eksiksiz, hasarsız şekilde muhafaza ediliyor. Bilgisayar bileşenlerim şu şekilde ; CPU - AMD Ryzen 7 9800X3D Anakart - MSI...
  3. xeht

    007 First Light Kodu Arıyorum

    Ateşlerim :D
  4. xeht

    Çözüldü✓ 3000-5000 TL Arası Mekanik Oyuncu Klavyesi Önerisi Lazım

    Neden mekanik ? Manyetik olmaz mı mesela ATKV68 V2 bence tam bir fiyatının karşılığını veren klavye. Eğer oyun içinse
  5. xeht

    Amd Vs Nvidia Linç Yeme Zamanı

    Abem benim, uzun yıllar bende AMD Gpu kullandım çok sorun yaşadım güncel ekran kartlarından bahsetmiyorum ne zaman ki NVDİA'ya geçtim abi sorun yaşamadım çatır çatır devam ettim ne yapmak istiyorsam. E hocam belki AMD kendini düzeltmiş olabilir ama beni o çukurdan çıkaran NVDİA markası oldu biz...
  6. xeht

    Yardım Turknet'e Geçilir mi // Geçilmezmiş

    Hocam yaklaşık 2-3 senedir kullanıyorum yıllık ödeme yapıyorum ve performansından memnunum bugüne kadar sorun yaşatmadı. Superonline'dan geçtim yani birde 1000 mbps varsa çok iyi gider
  7. xeht

    DDR 5 Ram Arıyorum Fiyat Performans Rgb Olsun İstiyorum Önerileriniz Denir.

    Goodram IRDM hynix modüllü expo ile cl30 6000'e çekersin ama 6400 cl32 de aynı şey değer olarak ondan dolayı buna bakabilirsin
  8. xeht

    Yeni Toplayacağım Kasa İçin Tavsiyeler

    Anladığım kadarıyla bütçeniz fazla ondan dolayı tercihlerinizi neye göre kıyas etmemizi bekliyorsunuz ? CL 28 değeri çok iyimiş birde buna UPS çekin tamamdır.
  9. xeht

    Almayı Düşündüğüm Sistem

    b850 tomahawk veya aurous b850 bakabilirsin soğutucu için bence daha iyi seçenekler aramalısın
  10. xeht

    Hangi Bilgisayarı Almamı Önerirsiniz?

    2. sistem teknik olarak bence biraz daha iyi duruyor ama ekran kartını bilemedim ben olsam ekran kartı için 5060lıyı seçerdim
  11. xeht

    Yeni Sistemimi Yorumlar Mısınız... (Ryzen7 7800x3d + Reaper Rx9070xt'li)

    Bencede, artı olarak 1000w bakmanı öneririm
  12. xeht

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    Bende öyle olmuyordu mesela ets2 filan oynuyorum sorun yok cpu düşüktü masaüstünde de düşüktü hoi4 oynuyorum düşüktü anlamadım ama böyle bir durum yaşamıştım
  13. xeht

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    Arka planda işlemcini yiyen bir şey var mı ? Veya olmaması gereken yerlerden indirdiğin şeyler vs. bende de valoratta cpu çok yüksekti fivem de görev yöneticisini açınca direk düşüyordu kullanım ve bir süre öyle kalıyordu, meğerse bilgisayara virüs bulaşmış cpu yu yiyor
  14. xeht

    Tlou2 %100 Cpu Kullanımı?

    Hocam yükü işlemciden alıp ekran kartına vermen için en yüksek ayarlara al görüntü kalitesi anlamında çözünürlüğü vs artırabildiğin kadar arttır. Bu şekilde ekran kartına yük bineceği için işlemcin için biraz daha zaman kazandırabilir.
  15. xeht

    Rx 9070 Xt Vs Rtx 5070 Ti: 52 Oyunda Ortalama Performans Karşılaştırması (2026)

    Herkes herhalde kendi aldığı kartı övüyor sanırsam, asıl soru şu olması lazım hangi kartın daha iyi olduğunu anlamak için. İki kartta aynı fiyat olsa hangisini tercih edersiniz ? Fiyattan bağımsız özelliklerini kıyaslıyorsak eğer bunun cevabı kazananı belirler.
  16. xeht

    Arkadaşlar Ben Pc Toplamak İstiyorum Yorumlarınızı ve Önerilerinizi Bekliyorum

    MSİ Tomahawk Max var bende ama nasıl bir güzellik istiyorsun ki aorus b850 var onlara da bakabilirsin
  17. xeht

    Yardım Amd 9800x3d Aşırı Isınma ?!

    Boştayken durum bu ; Artı olarak anakart msi tomahawk max wifi b850 radyatörler cpufan 1 e takılı işlemci üzerinde ki pompada pump sys 1 e takılı ama durum bu ;
  18. xeht

    Yardım Amd 9800x3d Aşırı Isınma ?!

    Hocam benim attığım görselde ki veriler benim değil internetteki görsel hatta sende de CPU'nun altında bulunan fanlar mevcut ama bende orası yok çalışmıyor ama pompanın fanları dönüyor. Bir yerde sıkıntı var ama anlayamadım. Eve geçince benim görseli iletsem yardımcı olur musunuz ?
  19. xeht

    Yardım Amd 9800x3d Aşırı Isınma ?!

    Hangi stres testini kullanayım ve kaç dk vs eğer söylerseniz yapayım
  20. xeht

    Yardım Amd 9800x3d Aşırı Isınma ?!

    Şimdi anlayamadım, normal mi, değil mi ?
Geri
Top