Bende 2. bir sistem diziyorum senin gibi rekabetçi oyunları oynayacktım ve aynı şekilde 4060 ve 3070 bakıyordum ve 5060 bana daha cazip geldi çünkü indirime sıfır 15 bile satılanı gördüm şuan uygun fiyata düşmesini bekliyorum hem yeni kart hemde kendi adıma faturalı ve garantili olucak