Az önce geldi UPS ama kapıda iade ettim. Çoğunlukla UPS'e kargo biraz da itopyaya gıcık olduğumdan. 30'a 5070 alacağıma 30'a 9070 aldım. hem itopya kazanmasın hem ben daha fazla performans alayım. Amazondan gece 2'de verdiğim sipariş akşam 7 gibi geldi. ÜSTELİK PAZAR GÜNÜYDÜ. UPS ders alsın biraz.