Direk sadece cayma hakkımı kullanacağım demen gerekiyor.Sorunlu diye iade etmeye çalışırsan böyle demeleri normal.Cayma hakkını kullanamazsın tarzı bir şey...
Kral denedim ya. Arkadaşın dediği driver'lar harici de denedim.Hepsini güvenli modda amd clean tool ile temizleyip sonra kurdum aynı yani kart tüm oyunlarda...