Kral denedim ya. Arkadaşın dediği driver'lar harici de denedim.Hepsini güvenli modda amd clean tool ile temizleyip sonra kurdum aynı yani kart tüm oyunlarda okey (gibi) ama forza horizon 6'da oynatmıyor bile
Hüsran.. çok da yakışıklı kartmış, güzel de oldu ama... FH6'da DİREKT siyah ekranlı çökmeler yeniden başlamalar.. Amazondan aldığım siyah pulse vardı çift fan, onunla FH6'da 1 kere bile sorun yaşamamıştım sonra onu iade edip bunu almıştım. Bugün taktım bunu ve daha 1 gün olmadan aynı sürücüyle...
Amazon bu ürünlerin iadesinde, KUTU için çok hassas davranıyor mu arkadaşlar? (iade edeceğim cayma hakkım hala geçerli ama kargoda biri jiletli iken açmaya çalışmış bi ufak biraz yırtmış ekran kartının kartonunu)