Benim hynix kartların sorunlu olduğu teorisi sanırım çöktü hahaha
Bu arada siz kartı aldığınızda içinden stafor köpük çıktı mı, arka plaka ile soğutucu ızgaralar arasında. Pulse modellerinin bazılarında oluyormuş, benim 2 kartta da çıkmamıştı. İlk başta olmadığı için blokta eğilme oluyormuş...