hocam bence 60lık almak mantıksız 3-4 cm daha kısa olacak diye 60 lık tercih etmemek lazım bence 75 lik al ben gameraider k1 he yi öneririm hem türkçe hem manyetik web tabanlı yazılımıda var onun dışında ingilizce klavye falanda istersen ben böyle bir konu çmıştım oradanda fikir alabilirsin...