Arama sonuçları: *

  • Users: merdooo1
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. merdooo1

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    kanka niye kapatmamışlar işte hala onu anlamıyorum bi hata varsa 2.30 saatte çözülmez mi
  2. merdooo1

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    kardeşlerim biri beni aydınlatsın yıl 2026 dimi bu İncehesap nasıl böyle bir hata yapabiliyor indirim saat 02:00 de girmiş hala stok gözüküyor diyor bizimki hala ödeme onaylandıda sipariş onaylandıya geçenler varmış sipariş onaylandıya geçirmeyle uğraşıyorlar bizlerinkini iptal etmeyle...
  3. merdooo1

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    beyler toplam 15 adet aldım valla affetmedim kendim için alıyorum al satçı değilim
  4. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    evet hocam tabii ki
  5. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    nasıl yani hocam kendi adıma fatura yapıyorum sıkıntı olmaz niye olsun ki 20 sistem topluyorum
  6. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    hocam yine pahalı çekiyorlar çok oynatmıyorlar indirim kovalamak daha mantıklı oluyor yemin ederim kaç satıcıyla görüştüm direk paket halinde toplamak için aksine daha pahalı fiyat çektiler :D
  7. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    25 bine 16 gb palit almak daha mantıklı diyorsun o zaman
  8. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    hocam 5 tane 9060 16 gb dizdim ama kalanı ndivia dizmek istiyorum
  9. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    ggbaba msi 5060ti 8 gb 3fanlı ne diyorsun internet cafe kurcam alınır mı 22 bin fiyatı
  10. merdooo1

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    beyler msi 5060ti 8 gb 3 fanlı olan nasıl 22 bine düşmüş alimi acil yorumlarınızı bekliyorum internet cafe kurulumu için alcam
  11. merdooo1

    7500x3d mi Yoksa 9700x mi

    kimseyle hocam indirim kovalayarak topluyorum maalesef parça tedarikçileri kurumsal firmalarla aynı fiyatları veriyor indirim kovalayınca da daha uyguna yalayıyorum
  12. merdooo1

    7500x3d mi Yoksa 9700x mi

    hocam bazı masalara 400-500hz mönitörler koycam o yüzden onları tamamen beslemeye yönelik yapmaya çalışıyorum 1780586976 9600x alayım o zaman dimi fiyat farkının anlamı yok
  13. merdooo1

    7500x3d mi Yoksa 9700x mi

    beyler kurcağım internet cafe için hangi işlemciyi önerirsiniz forumda 7500x3d için fps drop çok fazla yaşıyan okudum inceleme videoalrınada baktım 9700x ile aynı fpsi falan veriyor %1 low değerini bilmiyorum şuan 9700x e daha yakınım açıkça söylemek gerekirse 9700 en uygun 11 bin tl 7500x3d de...
  14. merdooo1

    Yeni Açacağım İnternet Cafe İçin Mönitör Önerisi Yaparmısınız

    çok teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı
  15. merdooo1

    Yeni Açacağım İnternet Cafe İçin Mönitör Önerisi Yaparmısınız

    kendi çevrema var hocam bu konuda açıcağım yerde o konuda müşteri çekebilcek ve rekabetin olmadığı bi yer ilk etapta o kadar açıcam ayrıyetten yan gelirlerim olduğu için onun zararını bi süre göze alabilirim sadece biraz zaman birden önümü görmeden 40-50 bilgisayarla girmek bana daha sıkıntılı...
  16. merdooo1

    Yeni Açacağım İnternet Cafe İçin Mönitör Önerisi Yaparmısınız

    dostlarım hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim fikirleriniz benim için çok önemli olcak sadece bir tık parlaklığı önemli olsun istiyorum söylediğin gibi f80 de alcam inşallah güzel bir yer kurcaz bu ay
  17. merdooo1

    Yeni Açacağım İnternet Cafe İçin Mönitör Önerisi Yaparmısınız

    8*9 bin arası bütçem var 1780488492 philips kötü diyenleri duydum mönitörde bilmiyorum ama hep öyle duyuyorum
  18. merdooo1

    Yeni Açacağım İnternet Cafe İçin Mönitör Önerisi Yaparmısınız

    beyler 15-20 pc li internet cafe kuruyorum yeni sistemler ile beraber mönitör önerilerinizi alabilirmiyim 300-400hz arası ips ama mutlaka en önemlisi renk canlılığı ve parlaklık derecesi yüksek bi mönitör olması gerekiyor örnek verim bende 240hz lenovo var yan mönitör olarak inanılmaz kötü bir...
Geri
Top