Arama sonuçları: *

  • Users: jormuungandr
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. J

    Çözüldü✓ Hangi Psuyu Almalıyım

    https://shbd.io/s/b6fFaZXw Böyle bir ilan buldum acaba alınır mı yoksa sıfır almak daha mı iyi olur 2 bin fark var çünkü aralarında temizse alınır mı güvenilir mi fsp ye
  2. J

    Çözüldü✓ Hangi Psuyu Almalıyım

    Bunu düşüneceğim ama param kısıtlı biraz
  3. J

    Çözüldü✓ Hangi Psuyu Almalıyım

    Merhaba bi kaç tane Psu düşünüyorum en fazla 4K civarı verebilirim rajintek cratos lite gold 850w ,high power element revo bronze 850w ,fsp hydro k pro bronze 850w bu üç tanesini biliyorum sadece yardımcı olursanız çok memnun olurum teşekkürler şimdiden ve 6900xt ye kullanacağım 3pinli ekran kartım
  4. J

    Çözüldü✓ Ekran Kartında Kırık Var Sorun Çıkarır mı

    ekran kartında böyle bir kırık var alınır mı sorun çıkarır mı
  5. J

    Ramlerim Mhz Sini Yükseltince Çöküyor Max 5800mhz Kullanabiliyorum

    hiç voltajını yükseltmedim ya da düşürmedim 1778615722 crash vermeye devam ediyor hocam
  6. J

    Ramlerim Mhz Sini Yükseltince Çöküyor Max 5800mhz Kullanabiliyorum

    crash vermeye devam ediyor hocam
  7. J

    Ramlerim Mhz Sini Yükseltince Çöküyor Max 5800mhz Kullanabiliyorum

    Tamam deneyip sonucunu yazıcağım.
  8. J

    Ramlerim Mhz Sini Yükseltince Çöküyor Max 5800mhz Kullanabiliyorum

    sağolun 5800mhz de kullanıyorum sorun çıkarmıyor ve biosum güncel , işlemciden kaynaklı bir sorun anladığım kadarıyla
  9. J

    Ramlerim Mhz Sini Yükseltince Çöküyor Max 5800mhz Kullanabiliyorum

    gigabyte 1.2 rev a620m h silikon piyangosu hakkında fikrim yok 1778519742 evet güncel
  10. J

    Ramlerim Mhz Sini Yükseltince Çöküyor Max 5800mhz Kullanabiliyorum

    anakartım a620m h 6400mhz destekliyo işlemcim ryzen Ryzen 5 8400F 6000mhz xmp ile destekliyo biostan 6000mhz ye çekince oyunlarda crash veriyor düzgün çalışmıyor ramlerimin markası patriot viper cl32 6400mhz ddr5
Geri
Top