Merhaba arkadaşlar
Çalıştığım yerde dosyaları arşivliyoruz dosya numarası var gelen dosyaları dosya numarasına göre yerleştirip excel de kayıt altında tutuyoruz. Fakat dosya almaya geliyorlar ve geri getirmiyorlar veya dosya kayboluyor,Bunun için bir yazılım bir uygulama bir excel var mıdır...