Vallahi aldım sonunda arkadaşlar sepete eklediyseniz geri sepetten çıkarın tekrar ekleyin ben öyle yapıyorum bir saattir en sonda bastım kırmızı oldu kartı girdim hızlıca aldı
Çokta ihtiyacım vardı konuyu açtığın an ekledim ama aldırmadı sonra sepetten gitti. Sepette hala 200TL olarak gözüküyor ama ilerletemiyorum gri gözüküyor.
Dostum B1 varsa sadece yazılı sınava girmiyorsun diğer süreçler aynı. Açıkçası en iyisi kullanacağın motora bağlı kayıt olman. Ücreti çok fazla değişmiyor hayatinda bir defa alacaksın. Ben direkt A aldım.
Adamı hiç tanımam etmem Metalciyim canlı yayını izliyorumda adam söylemiyor bile. Bana çok garip geliyor enstürman yok ses yok bir şey yok sadece şov yapıp zıplayıp eğlendiriyor. Saygı duyarım ama bu tür hiç bana göre değil bedava olsa gitmem.