Lise 1 e gidiyorum saçımda seboreik dermatit çıktı (egzema) bu nasi geçer saçımı şuan kesmek istemiyorum biliyorum kesmem gerekiyo yazın kesmeyi planliyorum onun dışında nasi geçer eniştem bir sürü doktora gittim bir sürü şampuan aldım hiçbiri ise yaramadi diyo bide elma sirkeli su ile yıka diyo...