Jinekomasti var gibi

Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
18
Reaksiyon skoru
1
Lise 1 e gidiyorum Corona döneminde kilo aldım baya Corona bitince direk verdim eski formuma dondim ama göğsüm kadın gibi kaldı jinekomasti olup olmadığını da bilmiyorum napmam gerek doktora da gidilmez böyle malca bı sepep için gitsen de nereye gitcen spor fln mi yapıyım geçer mi?
 
Lise 1 e gidiyorum Corona döneminde kilo aldım baya Corona bitince direk verdim eski formuma dondim ama göğsüm kadın gibi kaldı jinekomasti olup olmadığını da bilmiyorum napmam gerek doktora da gidilmez böyle malca bı sepep için gitsen de nereye gitcen spor fln mi yapıyım geçer mi?
saçma bir sebep değilki bu
 
Lise 1 e gidiyorum Corona döneminde kilo aldım baya Corona bitince direk verdim eski formuma dondim ama göğsüm kadın gibi kaldı jinekomasti olup olmadığını da bilmiyorum napmam gerek doktora da gidilmez böyle malca bı sepep için gitsen de nereye gitcen spor fln mi yapıyım geçer mi?
Eger dediğin kadar sarkiksa ameliyat olman lazım
 
Bu yaşta ne ameliyati okadar da sarkık değil hem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Saçma doktora gitsen bişi yapamaz 18yasindan küçüksün diye ameliyat fln
ailenizden biriyle gidip baktırın kendi kendinize teşhis koymaya gerek yok zaten bu yasta ameliyat yapmaz bu yaslarda toparlayabildiğin kadar toparla hic yoktan 2-3 sene icinde duruma göre bakarsınız
 
Lise 1 e gidiyorum Corona döneminde kilo aldım baya Corona bitince direk verdim eski formuma dondim ama göğsüm kadın gibi kaldı jinekomasti olup olmadığını da bilmiyorum napmam gerek doktora da gidilmez böyle malca bı sepep için gitsen de nereye gitcen spor fln mi yapıyım geçer mi?
göğüsünü yukarıdan aşağı doğru sık eline bir kitle geliyorsa büyük ihtimelle jinokomasti vardir, spor ile diyetle biraz indirebilirsin ama tam gitmesini istiyorsan bıçak altına yatacaksın
 
Bunda çekinecek sıkılacak utanılacak bir şey değil. Baya yaygın bir hastalık cok kılolu degılsen belirli bir şişkinlik varsa doktora gideceksin
 
Kilo değişikliğinden kaynaklı muhtemelen hormonel değişikliklerden dolayı kalmış bir şey, aile hekiminize gittikten sonra onun verdiği tavsiyeyi uygulayın. Yüksek ihtimalle endokrinoloji önerecek
 
Kilo değişikliğinden kaynaklı muhtemelen hormonel değişikliklerden dolayı kalmış bir şey, aile hekiminize gittikten sonra onun verdiği tavsiyeyi uygulayın. Yüksek ihtimalle endokrinoloji önerecek
Anlamadığım teşhis koyununca nolucak bişeydegismicek 18yasina kadar malgibi brklicem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunda çekinecek sıkılacak utanılacak bir şey değil. Baya yaygın bir hastalık cok kılolu degılsen belirli bir şişkinlik varsa doktora gideceksin
Değilim kilolu
 
Anlamadığım teşhis koyununca nolucak bişeydegismicek 18yasina kadar malgibi brklicem
Belki sporla düzelir diyecek ve spora yöneleceksin düzelecek. Belki de sporla düzelmez ameliyat lazım diyecek. Teşhis koyması şuanki kafa karışıklığını giderir. Yaşın genç derinin toparlama kapasitesi yüksek. Doktorun fikrini almak kötü bir şey değil. Doktor da bunun için mi hastaneyi meşgul ettin demez zaten
 
Geri
Top