İlk fellas denedim tadını beğendim hem çikolatalı hem kurabiyeli ama fazla toz gibi böyle çok uçucu un gibi neyse sonra proteinocean aldık şimdi o var tamam toz formu daha iyi ama çikolatalının tadı rezalet rezalet suyla içmek mümkün değil fellası su ile yapınca bile içiliyordu bu bol sütle...