İlk fellas denedim tadını beğendim hem çikolatalı hem kurabiyeli ama fazla toz gibi böyle çok uçucu un gibi neyse sonra proteinocean aldık şimdi o var tamam...
İtopya'da bugüne kadar piyasaya göre hiç uygun bir ürün denk geldiğini görmedim geldiyse de 2 dakikadan fazla durduğunu görmedim ikidir bu monitörü fena...