İlk fellas denedim tadını beğendim hem çikolatalı hem kurabiyeli ama fazla toz gibi böyle çok uçucu un gibi neyse sonra proteinocean aldık şimdi o var tamam toz formu daha iyi ama çikolatalının tadı rezalet rezalet suyla içmek mümkün değil fellası su ile yapınca bile içiliyordu bu bol sütle...
İtopya'da bugüne kadar piyasaya göre hiç uygun bir ürün denk geldiğini görmedim geldiyse de 2 dakikadan fazla durduğunu görmedim ikidir bu monitörü fena indirimle veriyorlar gerçekten satılıyor mu teslim alan var mı çünkü 1 dakika sonra bitiyor