Kral adamlar her gün mü oynuyor yoksa yeni mi oldu bu olay biraz daha aç. Şikayetini şu oyunda şu problemi yaşadım diye belirttiysen adamlar deneyebilir ordan yani. Ben garantiye gönderdiğimde geri şifresiz gelmişti benim pc mesela :D
Bunları elden ve yüzyüze görüşerek almak daha mantıklı tanıdık bir yer varsa veya kendi şehrinizde bilindik oradan almak daha iyi en azından direkt muhattabın olur. Çoğu server kaydı yapan yerleri de bilirler genelde yönlendirirler.
Fps 90 ın altına düşerse açıyorum dlss mfg falan yoksa saf kas gücünden devam. 1 yıl öncesine kadar anca 2010 ve öncesi oyunları oynatan bi pcm olduğu için şu an 1440p de yüksek fps oyun oynamak benim için nimet :)
Ben Ganktan n11 üzerinden Machenike gx30 kulaklık almıştım geldi güzel kulaklık iyi kullanıyorum lakin geçen yıl eylül ayında falan desteğe yazmıştım cevap vermişlerdi ama geçen aylarda hiçbir türlü ulaşılmıyordu desteğe :D elemanlar bir anda kayıp mı olduysa artık