Cs de gayet iyi sesleri iyi duyuyorum ama mutlaka 7.1 özelliğini kapatarak deneyin 7.1 özelliği açık olduğunda bass sesler tizleşiyor ve sesler karmaşıklaşıyor o yüzden ben 7.1 özelliğini kapalı kullandım (belki onun ayarı vardır ben yapamamışımdır) kulaklıkta mod seçenekleri var ben kulaklığı...