Gece görmedim ama sabah sahibinden ilanlara bakıyorken anladım bir şeyler olduğunu, heryer bu ramle dolmuştu, buraya geldim tabi hemen baktım paylaşılmış ama stoklar bitmiş, 12k'ya koyan biri bide yazmışki , ihtiyaç fazlasından satılık, dedim dün gece incehesaptan almışsın, kargo haberi gelirse...