Hocam bu dedigim gibi g sync açıkken amdnin sürücüleriyle çakışıp 60hzye kendini sabitleme durumu oluyordu monitörün, onu kapatınca 180hz akıştayız şu an güzel kullanıyorum. En önemli şey monitörün ayarlarıyla ekran kartı sürücü ayarlarının çakışmaması sanırım bi oyunda amdnin bi ayarı yüzünden...