Ki açıkcası büyük zincir şirketleri sevmiyorum çünkü hayvanlara eziyet ediyorlar. Onlardan almak yerine çiftlikte çalışan köylüyü desteklemek, doğal üreteni desteklemek daha mantıklı bir seçenek. Aynı hamburger evdede yapılabilir o yüzden yemeyin demiyorum, ama doğru üreticiyi destekleyin...