Arama sonuçları: *

  1. R

    Pc Vga Işığı Yanıyor ve Açılmıyor.

    https://forum.donanimarsivi.com/konu/anakartta-vga-isigi-yaniyor-lutfen-yardim-edin.1221724/ Farklı bi forum daha varmış bu konuda aynı sorunu yaşıyolar biraz karmaşık kimse kesin bi çözüm bulamamış yarın baika psu denicem olmadı bilgisayarcıya götürcem oda olmadı yeni ekran kartı ve psu alıp...
  2. R

    Anakartta Vga Işığı Yanıyor Lütfen Yardım Edin!

    Sorun çözüldümü kral sende bendede aynı sıkıntı var şuan monitör ekran kartını hiç görmüyor bazı kişilerde reset atınca fln düzeöiyomuş glb bende oda yok biosa flnda giremiyorum görüntü sıfır son çare bende bilgisayrcıya götürcem çok fiyat çekiyolarmı?
  3. R

    Pc Vga Işığı Yanıyor ve Açılmıyor.

    Kral aynen aynı sorunu şuan bende yaşıyorum ekran kartı yada psu kaynaklı yüksek ihtimal. Sende ekran kartının fanları fln çalışıyomu yani güç geliyomu bende geliyo ama psudan genede yetersiz güç geliyo olabilir oyüzden arkadaşdan bi psu alıp deniyeceğim yarın baktım olmuyo sorun GPU kaynaklıdır...
Geri
Top