mamül geldi hemen kuruldu denendi monitör biraz ağır ama gayet sağlam duruyor ayakta. Sadece ön kısım aşağı yukarı açı ayar vidalarını biraz fazla sıktım ağırlıktan yavaş yavaş açı asağı iniyordu sağlam sıkınca sorun yok.
Monitör :
[H3 id='Odyssey+G65B+27']Odyssey G65B 27''[/H3]