ROG Strix OLED XG27AQDMES aldım link koyduğum msi da iyiydi ama asusun uzun ömürlü olması açısından daha iyi gibi koruma yazılım anlamında yeterli soğutma panelide daha iyi durumda 3. nesil qd oled 4. nesil oledler şuanda 25k ya bulmak çok çok zor kullanmaya başlıyalım 4 gün oldu çok sıkıntı yok...