Arama sonuçları: *

  • Users: Nox44
  • Order by date
  1. N

    2k - 200hz Üstü - Ips - 20k₺ Limit ile Monitör Tavsiyesi

    https://www.amazon.com.tr/dp/B0F8NRZX1H?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title bunu yeni aldım. henüz kullanmadım ama karşılaştırmalarını ve yapısını inceleyince benim bütçeme baya mantıklı geldi
  2. N

    Gt502 Plus İçin120mm X 3 Kasa Fanı Önerisi

    Herkese selamlar. GT502 Plus kasaya kurulum yapacağım. üstünden çıkan 3lü fanı aşağıya gpu intake olarak takacağım, üste de AIO montajlayacağım. yan tarafa yine intake amaçlı çok ses üretmeyen ama kasa içi soğutmaya yardımcı bir fan isteğim var. FP önerilerinizi bekliyorum
  3. N

    🔥İndirim Gillette Blue3 Hybrid Makine+ Yedek Başlık 9 Lu 199 TL

    max 2 günde bir kafasını kazıyan kel bir birey olarak :,) naçizane tavsiyem 5 bıçaklı ürünler dostlar. yüzümde gelişen dermotolojik problemi en azından yüzümü tıraş etmeyeyim diyerek (kafamda bir noktada az bi kıl tüy olsun diye) bahane olarak kullandığım için yüzümü tıraşlamıyorum fakat, geçmiş...
  4. N

    🔥İndirim Apple 2 Metre Magsafe Şarj Aygıtı 1787 TL

    şarj aygırı diye okudum allah affetsin..
  5. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    asus tuf 1000w aldım bugün teslim edildi
  6. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Bence değer diyerek aldım. Nihayetinde gaming trio veya rog ile benzer soğutma özelliklerine sahip diye düşündüm. Çok da araştırdım, bence mantıklı
  7. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Onu ben de okudum ama güncellemelerle kestiği söyleniyor. Sff istemediğim için ve paraf vb kampanyalara dahil olamadığım için aldım bu ürünü. Avantajım şu oldu, amazon gift cardım vardı 10k. 5070ti,7800x3d,2 tb lexar, cl30 patriot, lian li 360mm soğutucu, 1000w 80+gold asus psu ve msi b850...
  8. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Valla ben baya makul şekilde sistemi dizdim vade farksız 9 taksit mevzusu çok da iyi oldu. Bir tek kasa kaldı. Atx karta uygun, 360mm soğutucuya da uyacak hava akımı iyi kasa gören var mı?
  9. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Aslında o yüzden gigabyte gaming OC demiştim hocam. Pek çok kaynakta gaming trio ve rogun bir tık altında gösteriliyor. Sff istemiyorum ama orada netim 😅
  10. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Hocam 5080 e çıkayım desem de 9 taksit talebi olunca min 20k koyuyo üstüne. Kafam patatese döndü
  11. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Hocam ssf istemiyorum. Malesef paraf da yok. Vade farksız 9 taksit de mantıklı geldi ama dediğiniz gibi 6-7k daha verince 5080 alınması da kafa karıştırıyor.
  12. N

    🔥İndirim Amazon Prıme Day Başladı!

    Gigabyte 5070ti Gaming OC 58kya değer mi ya? Gaming Oc olması ilgimi çekti. 1800 tl hediye çekim de var. Ne dersiniz?
  13. N

    ❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

    aynı rami 6000 mhz cl30 ayarlamak mümkün mü ya? stabil olmaz testleri o şekilde yapılmıyor gibi bir görüş var çünkü. fazla bilgi sahibi değilim o yüzden size sormak istedim edit: stok tükenmiş zaten gerek kalmadı :D
  14. N

    Büyük El Mouse Önerisi

    seni en iyi anlayanlardan biriyim :D g305 kullanıyorum gayet memnunum
  15. N

    Direksiyon Seti Önerisi

    uzun yıllardır sim racingle ilgilenen biri olarak g29 u önermem. giriş seviyesi dişli kullanan bir ürün. evet ilk etapta sana güzel gelecektir fakat çok kısa vadede dişlileri bozuluyor. giriş-orta seviyede thrustmaster t300 rs-gt önerebilirim. kayışlı yapıya sahip ve oldukça dayanıklı. tek...
  16. N

    ❌İndirim Bitti! 💣 Günün Bombası 22.00’De! Süre Kısa, Stok Sınırlı. Kaçırma!

    içinde gta vice city, midtown madness 2 ve age of empires 2 varmış. ama sadece simgeleri..
  17. N

    Sadece Gta6 İçin Ps5 Gecilir mi

    ps5 pro kullanıcısıyım. pc alışkanlığı fps oyunlarda zorluyor epey. ama bazı oyunlarda klavye mouse desteği var. düzgün bir ekranın varsa ortalama bir pcden daha iyi görüntü alabiliyorsun. evet ps plus ve ea pass gibi üyelikler maddi olarak ekstra külfet fakat haftalık oyunlarda ve passle gelen...
  18. N

    Japonya'dan Pc Donanımı Almak Mantıklı mı?

    baktığım sistem 460000 yen civarı tutuyor. güncel kur ile 130k gibi bir karşılığı var. tax free falan derken 115-120 arasına geliyor. TR'den kasa aldığım senaryoda 130k ya çözüyorum. ama biraz site, firma sempatizanlığı yapmayıp akakçeden güvenilir firmalara baktığımda da 160-165k civarlarına...
  19. N

    Japonya'dan Pc Donanımı Almak Mantıklı mı?

    detaylı yazınız için teşekkür ederim. şimdi baktım superflower 1000w platinum pro psu 8k civarına geliyor. TR'de 10kya asus veya msi almaktan mantıklı sanki. monitörüm var ama ram da ekleyebilirim diyorum. bir de dikkatimi çeken işlemci soğutucular ciddi ucuz. ağustosa kadar buranın fiyatlarıyla...
Geri
Top