Hocam alalı 2 yıl olmuştur rahat. Versiyon muhabbetini ben de duymuştum aldıktan sonra. Sanırım bende bulunan 1.2 idi. Donma sorununa gelecek olursak zaten çipten değil ben de yazılımsal olduğunu düşünüyorum. Çünkü kimi zaman kullanıcı adı şifre gireceğim yer bile gelmiyor, butonlar çalışmıyor...