Arama sonuçları: *

  1. Pickle01

    Kc3000 vs kioxia exceria pro

    konuyu hortlatıyorum ama 3 yıldır kioxia kullanıyorum k3000 uda arkadaşım kullanıyor.çok bi fark yok k3000 un yazılımı daha iyi ama kioxia sanki yüksek verilerde ve renderda daha iyi k3000 oyunlarda daha stabil sıcaklık veriyor
  2. Pickle01

    🔥İndirim Norton 360 %100 İndirim

    teşekkürler hocam bende aldım umarım unutmam aldığımı :D
  3. Pickle01

    Ana Konu Gaming Gecesi Ortak Yardımlaşma Ve Danışma Konusu

    Hayırlı ols bende 270k ile 48gb patriot u kaptım hocam herkese hayırlı olsun ekran kartınıda uyguna düşürürsem güzel olur ama acaba temmuzda zam gelirmi bilemedim
Geri
Top