konuyu hortlatıyorum ama 3 yıldır kioxia kullanıyorum k3000 uda arkadaşım kullanıyor.çok bi fark yok k3000 un yazılımı daha iyi ama kioxia sanki yüksek verilerde ve renderda daha iyi k3000 oyunlarda daha stabil sıcaklık veriyor
Hayırlı ols
bende 270k ile 48gb patriot u kaptım hocam herkese hayırlı olsun ekran kartınıda uyguna düşürürsem güzel olur ama acaba temmuzda zam gelirmi bilemedim