Merhaba,
Arkadaşımda Casper Excalibur G870 laptop var içinde bulunan Intel WI-FI6 AX201 driver'ı aygıt yöneticisinde sürekli ünlem işareti ile duruyor. Bu yüzden de Wi-Fi'ya bağlanamıyor, wifi simgesi başlat çubuğunda da gözükmüyor.
Driver'ı silip yeniden yükledim hem Casper'ın sitesinden hem de...