Konusu açılmışken kinimi dökiyim siteye karşı. Yaklaşık 2 3 sene önce bu siteden bir ürün aldım. Ürün de gelmedi, parayı da iade etmediler. Çok pahalı bir şey değildi, o yüzden çok uğraşmadım. Ama benim nezdimde site güvenilir değil, paraya da çöktüler ürüne de. Yeri gelmişken söylemiş oldum.