Arama sonuçları: *

  1. S

    ASUS Garanti Mağduriyeti Tüketici Heyetine Başvuracağım Haklarım nelerdir?

    Hepsini geçtim hadi garantidende çıktı diyelim, geçen 300₺ lik kulaklığı garantiye yolladım tek kulaklığın değişmesi gerekiyor dendi ücret çıkarıldı dedim yaptırmayın yenisini alırım geri yollandı onda bile kargo ücreti çıkarılmamışken kaç bin TL ücrete aldığım laptopa kargo parası çıkarıyorlar...
  2. S

    ASUS Garanti Mağduriyeti Tüketici Heyetine Başvuracağım Haklarım nelerdir?

    Cihazda arka sol kısımda eziklik var denmiş, yalan yok. 2. Kenarlardaki boya atmalarını söylemişler bunların metal kasaları o yüzden 2 yıl kullanımda kendiliğinden boya atmaları oluyor mouse ufacık çarpsa soyuluyor onu bahane etmişler. Birde laptopun alt kasasında en ön kısmında vidaların...
  3. S

    ASUS Garanti Mağduriyeti Tüketici Heyetine Başvuracağım Haklarım nelerdir?

    @HmzaY Asus çok uyanık bir firma. Hiçbirşeyi yazılı yaptırtmıyorlar, her şey sesli. Başvuru,talep numarası vermiyorlar biz sizi arayacağız diyorlar, maillere dönmüyorlar. Canlı destekten anormal bir durumla ulaşınca sizi direk arayıp canlı destekten devam ettirmiyorlar. Bu şekildede elinizde...
  4. S

    ASUS Garanti Mağduriyeti Tüketici Heyetine Başvuracağım Haklarım nelerdir?

    Merhaba ASUS'la yaşadığım tabiri caizse rezil bir mağduriyet var, konu açtım oradan okuyabilirsiniz detay istediğiniz kısım var ise anlatabilirim, THH'ye başvuracağım fakat ben ne talep edebilirim acaba, bu konuda tecrübeli arkadaşlar beni bilgilendirebilirse çok sevinirim. Benim böyle bir...
Top Bottom