SıradanTüketici
80+
- Katılım
- 30 Ocak 2024
- Mesajlar
- 51
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 10
- İsim
- SıradanTüketici
Merhaba ASUS'la yaşadığım tabiri caizse rezil bir mağduriyet var, konu açtım oradan okuyabilirsiniz detay istediğiniz kısım var ise anlatabilirim, THH'ye başvuracağım fakat ben ne talep edebilirim acaba, bu konuda tecrübeli arkadaşlar beni bilgilendirebilirse çok sevinirim. Benim böyle bir durumda haklarım nelerdir? Ücret kısmına ne yazmam gerekiyor vs. en kötü ihtimal sadece kargo ücretini talep edeceğim. Ama yaptıklarının bedeli olarak kargo ücretiyle kaçmalarınıda istemiyorum çünkü beni cidden rezil bir duruma sokup çok fazla uğraştırdılar. Yardımınızı rica ediyorum.