Arama sonuçları: *

  1. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Telefon ile ulaşıp yardım etmeye bile tenezzül etmiyorlar...
  2. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Yönetici arkadaşlardan da konu ile alakalı destek bekliyorum
  3. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Arızalı anakart ile alakalı da hala değişim gerçekleşmiş değil sıfır ürün için servis süreci bekleniyor...
  4. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Diyelim ki bu şekilde işliyor müşterinin ürününü servis sürecine sokmak, kapalı kutusunu iade almamak ama iade talebiyle çağırmak ne kadar doğru ve etik? Hepsiburada, Trendyol, Vatan Bilgisayar neden kurumsal faturada iade alabiliyor?
  5. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Mesafeli satışlar kanununda bu şekilde bir şey yok hocam, yukarı da arkadaş çok güzel açıklamış eğer ürün kurumsal olarak tekrar satış için alındıysa olabilir ancak bizlerde tüketiciyiz aynı zamanda İncehesap sitesinden bilgilendirme görselinide koyuyorum
  6. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Valla hocam açılmış kutu politikasını geçiyorum ben açmadığım halde kabul etmiyorlar ve sebebi sadece kurumsal fatura ile alınmış olması servis kaydı ve iade görselinide ekliyorum
  7. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Valla hocam teknosa arkasında durabilir bilemiyorum, İncehesap iade için distribütör firmanın onay vermesi gerek diyor çoluk çocuğun eline düştük
  8. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Valla hocam vatan, teknosa bunlardan çok daha insaflı sıfır gönderdiğim kutusunda ki ramleri servise gönderip rapor çıkartmışlar şaka gibi
  9. onurkarabulut

    İnce Hesap REZİLLİĞİ

    Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim. İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er...
  10. onurkarabulut

    Incehesap.com ile yaşadığım üzücü bir deneyim.

    Aynı şekilde bende sıfır kapalı kutu ekran kartlarımda sorun yaşıyorum. Kurumsal fatura ile alındığı için cayma hakkım olmadığı bilgisi veriliyor gerçekten rezillik.
Top Bottom