Diyelim ki bu şekilde işliyor müşterinin ürününü servis sürecine sokmak, kapalı kutusunu iade almamak ama iade talebiyle çağırmak ne kadar doğru ve etik? Hepsiburada, Trendyol, Vatan Bilgisayar neden kurumsal faturada iade alabiliyor?
Mesafeli satışlar kanununda bu şekilde bir şey yok hocam, yukarı da arkadaş çok güzel açıklamış eğer ürün kurumsal olarak tekrar satış için alındıysa olabilir ancak bizlerde tüketiciyiz aynı zamanda İncehesap sitesinden bilgilendirme görselinide koyuyorum
Valla hocam açılmış kutu politikasını geçiyorum ben açmadığım halde kabul etmiyorlar ve sebebi sadece kurumsal fatura ile alınmış olması servis kaydı ve iade görselinide ekliyorum
Herkese hayırlı forumlar ilk öncelikle konuğu doğru yere açtığımdan emin değilim biraz öfke ile yazıyorum, moderator arkadaşlar uygun yere taşırlarsa sevinirim.
İlk öncelikle hikayenin başlangıcı aşağıdaki konfigurasyonda ki bilgisayarın toplanma süreciyle başlıyor. Bu sistemden toplamda 3'er...
Aynı şekilde bende sıfır kapalı kutu ekran kartlarımda sorun yaşıyorum. Kurumsal fatura ile alındığı için cayma hakkım olmadığı bilgisi veriliyor gerçekten rezillik.