Neler Yeni

Incehesap.com ile yaşadığım üzücü bir deneyim.

Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
Konum
Bolu
İsim
Çağlar Çapar
Merhaba,

2019 yılından bu yana, şahsım, işletmem ve çevrem için incehesap.com üzerinden alışveriş yapıyorum. Tercihim, fiyatlardan ziyade işletmenin hızlı kargo hizmeti ve sorunsuz işleyen sitesinden dolayı. Ancak son yaşadığım durum beni oldukça üzdü.

7 Kasım 2024, saat 15:25’te ASUS ROG Hyperion GR701 BTF Edition ARGB USB 3.2 Tempered Glass Full Tower Gaming Kasasını satın aldım. Kargo firması ürünü şehre ulaştırdı ve büyük ve ağır bir paket olduğu için dağıtıcı arkadaşın taşımasını istemedim; ürünü şubeden teslim almayı tercih ettim. Şubeye gittiğimde kutuda hafif yırtılmalar ve eziklikler vardı, ancak ürünün zarar görmediğini düşündüğümden üzerinde durmadım.

Daha sonra, aslında yanlış bir ürün aldığımı fark ettim. "BTF" özelliğini tam olarak bilmediğimden, bunun bir oyun sürümü olduğunu varsayarak seçimi yaptım ve keyfi bir alışveriş olarak en yüksek fiyata sahip olan BTF sürümünü aldım. Sonrasında yaptığım araştırmalarda, bu özelliğin uyum sorunu yaratabilecek farklı bir teknoloji içerdiğini öğrendim ve kutuyu açmadan cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim.

Ürünü hediye çeki talebiyle iade ettim. Ürün işletmenin eline ulaştığında sisteme giriş yapıldı ve bazı fotoğraflar yüklendi. İşlemin sonuçlanması için 24 saat bekledim. Fakat bana, ürünün kargo sırasında ciddi hasar gördüğü ve kurumsal fatura kesilen alımlarda cayma hakkı olmadığı gerekçesiyle iade talebimin reddedildiği bildirildi. Yasal haklarımı arayabileceğimi söylediler. Rakip e-ticaret sitelerinden de alışveriş yapan biri olarak daha önce böyle bir tavırla karşılaşmadım. İşletmeler genellikle iade faturası düzenleyerek sorunları çözmeye yardımcı olurken, burada kutudaki hasar bana mal ediliyor.

Bir teknoloji şirketi sahibi olarak her zaman yerli işletmelerden alışveriş yapmayı ve paramın ülkemde kalmasını istedim. Ancak bu deneyim beni hayal kırıklığına uğrattı ve yabancı sermayeli şirketlere yönelmeyi düşünmeye başladım. Ürünün fiyatı yaklaşık 20.000 TL ve fiyatından ziyade, böyle gereksiz bir konuda sorun yaşamak ve yıllardır alışveriş yaptığım firmayla karşı karşıya kalmak beni üzdü.

Bu içerik, diğer tüketicileri bilinçlendirmek amacıyla paylaşılmaktadır.
 

Ekler

  • 1.png
    1.png
    187.6 KB · Hit: 72
  • 2.jpg
    2.jpg
    211.3 KB · Hit: 70
  • 3.jpg
    3.jpg
    279.6 KB · Hit: 71
  • 4.jpg
    4.jpg
    228.9 KB · Hit: 70
  • 5.jpg
    5.jpg
    259.6 KB · Hit: 71

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,734
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,017
İsim
.
Merhaba,

2019 yılından bu yana, şahsım, işletmem ve çevrem için incehesap.com üzerinden alışveriş yapıyorum. Tercihim, fiyatlardan ziyade işletmenin hızlı kargo hizmeti ve sorunsuz işleyen sitesinden dolayı. Ancak son yaşadığım durum beni oldukça üzdü.

7 Kasım 2024, saat 15:25’te ASUS ROG Hyperion GR701 BTF Edition ARGB USB 3.2 Tempered Glass Full Tower Gaming Kasasını satın aldım. Kargo firması ürünü şehre ulaştırdı ve büyük ve ağır bir paket olduğu için dağıtıcı arkadaşın taşımasını istemedim; ürünü şubeden teslim almayı tercih ettim. Şubeye gittiğimde kutuda hafif yırtılmalar ve eziklikler vardı, ancak ürünün zarar görmediğini düşündüğümden üzerinde durmadım.

Daha sonra, aslında yanlış bir ürün aldığımı fark ettim. "BTF" özelliğini tam olarak bilmediğimden, bunun bir oyun sürümü olduğunu varsayarak seçimi yaptım ve keyfi bir alışveriş olarak en yüksek fiyata sahip olan BTF sürümünü aldım. Sonrasında yaptığım araştırmalarda, bu özelliğin uyum sorunu yaratabilecek farklı bir teknoloji içerdiğini öğrendim ve kutuyu açmadan cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim.

Ürünü hediye çeki talebiyle iade ettim. Ürün işletmenin eline ulaştığında sisteme giriş yapıldı ve bazı fotoğraflar yüklendi. İşlemin sonuçlanması için 24 saat bekledim. Fakat bana, ürünün kargo sırasında ciddi hasar gördüğü ve kurumsal fatura kesilen alımlarda cayma hakkı olmadığı gerekçesiyle iade talebimin reddedildiği bildirildi. Yasal haklarımı arayabileceğimi söylediler. Rakip e-ticaret sitelerinden de alışveriş yapan biri olarak daha önce böyle bir tavırla karşılaşmadım. İşletmeler genellikle iade faturası düzenleyerek sorunları çözmeye yardımcı olurken, burada kutudaki hasar bana mal ediliyor.

Bir teknoloji şirketi sahibi olarak her zaman yerli işletmelerden alışveriş yapmayı ve paramın ülkemde kalmasını istedim. Ancak bu deneyim beni hayal kırıklığına uğrattı ve yabancı sermayeli şirketlere yönelmeyi düşünmeye başladım. Ürünün fiyatı yaklaşık 20.000 TL ve fiyatından ziyade, böyle gereksiz bir konuda sorun yaşamak ve yıllardır alışveriş yaptığım firmayla karşı karşıya kalmak beni üzdü.

Bu içerik, diğer tüketicileri bilinçlendirmek amacıyla paylaşılmaktadır.
Bana daha çok iade ürünü gibi geldi bu kadar hasar kargoda olması çok zor sağlam yeri kalmamış kutunun
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,579
En İyi Cevap
1
Merhaba,

2019 yılından bu yana, şahsım, işletmem ve çevrem için incehesap.com üzerinden alışveriş yapıyorum. Tercihim, fiyatlardan ziyade işletmenin hızlı kargo hizmeti ve sorunsuz işleyen sitesinden dolayı. Ancak son yaşadığım durum beni oldukça üzdü.

7 Kasım 2024, saat 15:25’te ASUS ROG Hyperion GR701 BTF Edition ARGB USB 3.2 Tempered Glass Full Tower Gaming Kasasını satın aldım. Kargo firması ürünü şehre ulaştırdı ve büyük ve ağır bir paket olduğu için dağıtıcı arkadaşın taşımasını istemedim; ürünü şubeden teslim almayı tercih ettim. Şubeye gittiğimde kutuda hafif yırtılmalar ve eziklikler vardı, ancak ürünün zarar görmediğini düşündüğümden üzerinde durmadım.

Daha sonra, aslında yanlış bir ürün aldığımı fark ettim. "BTF" özelliğini tam olarak bilmediğimden, bunun bir oyun sürümü olduğunu varsayarak seçimi yaptım ve keyfi bir alışveriş olarak en yüksek fiyata sahip olan BTF sürümünü aldım. Sonrasında yaptığım araştırmalarda, bu özelliğin uyum sorunu yaratabilecek farklı bir teknoloji içerdiğini öğrendim ve kutuyu açmadan cayma hakkımı kullanarak iade etmek istedim.

Ürünü hediye çeki talebiyle iade ettim. Ürün işletmenin eline ulaştığında sisteme giriş yapıldı ve bazı fotoğraflar yüklendi. İşlemin sonuçlanması için 24 saat bekledim. Fakat bana, ürünün kargo sırasında ciddi hasar gördüğü ve kurumsal fatura kesilen alımlarda cayma hakkı olmadığı gerekçesiyle iade talebimin reddedildiği bildirildi. Yasal haklarımı arayabileceğimi söylediler. Rakip e-ticaret sitelerinden de alışveriş yapan biri olarak daha önce böyle bir tavırla karşılaşmadım. İşletmeler genellikle iade faturası düzenleyerek sorunları çözmeye yardımcı olurken, burada kutudaki hasar bana mal ediliyor.

Bir teknoloji şirketi sahibi olarak her zaman yerli işletmelerden alışveriş yapmayı ve paramın ülkemde kalmasını istedim. Ancak bu deneyim beni hayal kırıklığına uğrattı ve yabancı sermayeli şirketlere yönelmeyi düşünmeye başladım. Ürünün fiyatı yaklaşık 20.000 TL ve fiyatından ziyade, böyle gereksiz bir konuda sorun yaşamak ve yıllardır alışveriş yaptığım firmayla karşı karşıya kalmak beni üzdü.

Bu içerik, diğer tüketicileri bilinçlendirmek amacıyla paylaşılmaktadır.
Aynı firmadan hepsiburada üzerinden bir televizyon siparişim oldu. Kutuda sıfır hasar vardı. Ürünü açtığımda ekranın darbe almadan kırık olduğunu farkettim. Sanki direkt bu şekilde gönderilmiş gibiydi. İncehesap aynı servis raporunu tarafıma göndererek ürünü kabul etmeyeceğini beyan etti ve tarafıma kargomaya çalıştı. Ancak Hepsiburada üzerinden aldığım için gerekli kanıtları gönderdiğimde ürünü geri almak zorunda kaldılar. Hemşehrimin bu durumu yaşaması beni daha çok üzdü. Neredeyse bu şehirdeki her kargoyla yıllardır ürünüm geliyor. Hiçbir firmadan bu şekilde paramparça gelen bir ürünüm olmadı. İncehesabın iade almamak için yapacağını bile düşünürüm. Mutlaka THH gidiniz. Süreç uzunda sürse mutlaka iadeniz yapılır.
 
Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
Konum
Bolu
İsim
Çağlar Çapar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Bana daha çok iade ürünü gibi geldi bu kadar hasar kargoda olması çok zor sağlam yeri kalmamış kutunun

Ürün bana geldiğinde çok az hasar vardı küçük yırtılmalar fakat sık sık kasa toplarım böyle şeyler olur sorun etmek istemedim. Kutunun zaten kargoda hasar aldığı bariz ortada çünkü kargo firmasının etiketleri de yırtılmış bunu anlamak zor değil. Bunun haricinde bir de siz kurumsal firmasınız cayma hakkınız yasal olarak yok deniliyor.


bana nedense kargocularının azizligine ugradınız

Kurumsal firmama fatura ettirdiğim için cayma hakkımın olmaması daha üzücü bir olay :)

Aynı firmadan hepsiburada üzerinden bir televizyon siparişim oldu. Kutuda sıfır hasar vardı. Ürünü açtığımda ekranın darbe almadan kırık olduğunu farkettim. Sanki direkt bu şekilde gönderilmiş gibiydi. İncehesap aynı servis raporunu tarafıma göndererek ürünü kabul etmeyeceğini beyan etti ve tarafıma kargomaya çalıştı. Ancak Hepsiburada üzerinden aldığım için gerekli kanıtları gönderdiğimde ürünü geri almak zorunda kaldılar. Hemşehrimin bu durumu yaşaması beni daha çok üzdü. Neredeyse bu şehirdeki her kargoyla yıllardır ürünüm geliyor. Hiçbir firmadan bu şekilde paramparça gelen bir ürünüm olmadı. İncehesabın iade almamak için yapacağını bile düşünürüm. Mutlaka THH gidiniz. Süreç uzunda sürse mutlaka iadeniz yapılır.

Sonuçtan bağımsız bir çok girişimi yapacağım. Ortalama 1 Milyon TL alış veriş kaydım var. Dinlemiyorlar neredeyse. Çok üzüldüm gerçekten. Bende ticaret yapan bir insanım.
 

Gurkanpiro

80+ Platinum
Katılım
25 Kasım 2023
Mesajlar
10,280
Ürün bana geldiğinde çok az hasar vardı küçük yırtılmalar fakat sık sık kasa toplarım böyle şeyler olur sorun etmek istemedim. Kutunun zaten kargoda hasar aldığı bariz ortada çünkü kargo firmasının etiketleri de yırtılmış bunu anlamak zor değil. Bunun haricinde bir de siz kurumsal firmasınız cayma hakkınız yasal olarak yok deniliyor.




Kurumsal firmama fatura ettirdiğim için cayma hakkımın olmaması daha üzücü bir olay :)



Sonuçtan bağımsız bir çok girişimi yapacağım. Ortalama 1 Milyon TL alış veriş kaydım var. Dinlemiyorlar neredeyse. Çok üzüldüm gerçekten. Bende ticaret yapan bir insanım.
thh ye basvurun cayma hakkınız 14 gün boyunca var
 
Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
Konum
Bolu
İsim
Çağlar Çapar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Kutu hasar resimlerine bakarsanız kargo firmasının itiraz kayıt belgesi de yırtılmış. Yani ben sorunsuz kutu vermişim, taşıyıcı arkadaş çekip taşımak istersen ağırlıktan dolayı kulpu yırtmış. Diğer zararlarda taşıma esnasında oluşmuş. Bunu anlamak hiç zor değil.
 
Katılım
17 Aralık 2020
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
7
Konum
Bolu
İsim
Çağlar Çapar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Güncelleme
İşletme iade faturası kesmemi isteyerek ürünün cayma hakkımı kullanarak iade edilmesine karar verdi.

Bilgilerinize sunarım.
 
Katılım
30 Kasım 2024
Mesajlar
14
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Onur KARABULUT
Aynı şekilde bende sıfır kapalı kutu ekran kartlarımda sorun yaşıyorum. Kurumsal fatura ile alındığı için cayma hakkım olmadığı bilgisi veriliyor gerçekten rezillik.
 
Top Bottom