Evet onu bende farkettim dostum bu hafta zamlar olmaya başladı bi baktım dün Psu lar 7 binden 13 bine vurmuş şimdi anakartlar 13 binden 20 bine falan neler...
Tüm ürünlerde fahiş fiyatlandırmaya geçmiş bu firma, tam Apex X870E alacaktım 30 binden 46 bine çektiler fiyatı. Daha komik bir örneğin görselini eke...
Niş bir ürün olduğu için kitlesine hitap ediyor ancak yine de yukarıdaki yorumları anlıyorum. XG32UCWMG kullanmıyor olsam düşünürdüm, güzel ürün cidden.