Arama sonuçları: *

  1. Y

    Vodafone fiber nasıl?

    Vodafone NET kullanıyorum. Önermem. Çok kesinti oluyor ve bu sıralar Ping artışım çok fazla oluyor arada bir. Kesinti sebebini ilk aldığım zaman Modem yeni bir model ve sürekli güncelleme geliyor demişlerdi, müşteri hizmetlerini arayınca genelde güncelleme yapıyorlar ve düzeliyor. Ama kesinti...
  2. Y

    Vodafone net kullananlar

    Baktım biraz internete de sanırım yok. Direk müşteri hizmetleri numarasını koymuşlar. Ama sana şunu söyleyeyim Vodafone bu aralar pek iyi değil. Sürekli gidiyor. Bendeki modem yeni modem, alırken de söylemişlerdi sürekli güncelleme geliyor diye. Gittiği zaman müşteri hizmetlerine bağlanıyorsun...
  3. Y

    Vodafone net kullananlar

    Ben bu olaylar yokken aldığımda 1 Hafta içinde gelmişlerdi, belki daha kısa. Ama bulunduğumuz durum içerisinde epey yavaş olacağını düşünüyorum. 1588775056 Müşteri Hizmetlerini ara ve farklı yerlerden bağlanmaya çalış, ordan da benim işimi halledebilecek birine bağlayın gibi bir şey söyle...
  4. Y

    limitsiz internet

    akn kalktı, bir süre sonra performansın düşmez. Senin performans düşüşün hizmet aldığın firmayla alakalıdır. Hangi interneti kullanıyorsun?
Top Bottom