ben bu kurulum ekibini falan arayamazmıyım belli bir numarası yokmudur müşteri hizmetlerinden bişey çıkmıyorBen bu olaylar yokken aldığımda 1 Hafta içinde gelmişlerdi, belki daha kısa. Ama bulunduğumuz durum içerisinde epey yavaş olacağını düşünüyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Müşteri Hizmetlerini ara ve farklı yerlerden bağlanmaya çalış, ordan da benim işimi halledebilecek birine bağlayın gibi bir şey söyle, yapabileceğin bir şey yok. Her çalışan izinde olduğu için telesekreterlerle halledebilmeye çalışıyorlar. Kurcalayınca bağlanabiliyorsun.
Baktım biraz internete de sanırım yok. Direk müşteri hizmetleri numarasını koymuşlar. Ama sana şunu söyleyeyim Vodafone bu aralar pek iyi değil. Sürekli gidiyor. Bendeki modem yeni modem, alırken de söylemişlerdi sürekli güncelleme geliyor diye. Gittiği zaman müşteri hizmetlerine bağlanıyorsun güncelleme yapıyorlar düzeliyor ama sen bilirsin. İlk şikayet etme anımdan itibaren türk telekom bize geçin diye musallat olmuştu belli başlı sebeplerden ötürü geçememiştim. Taahütü de ilk aylardasınız çok tutmuyor biz öderiz falan diyorlardı.ben bu kurulum ekibini falan arayamazmıyım belli bir numarası yokmudur müşteri hizmetlerinden bişey çıkmıyor