Arkadaşlar rally oyunu seviyorsanız ve direksiyon setiniz var ise mutlaka denemelisiniz. Youtube a bir deneme videosu paylaştım. Amd adrenalin yazılımında kayıt bölümünde en iyi görüntü kalitesi ile kayıt için ne yapmam gerekiyor? Şu an default ayarlarında bu şekilde bir kayıt aldı. İyi mi kötü...