Çağrı merkezinde çalışan var mı?

Zor birader bayağı zor sen ne bilmek istiyorsan sor anlatayım.
kanka mağazacılıkta hizmet sektöründe oldukça deneyimim var, prestijli bir şirkette çağrı merkezinde işe başlayabilirim, evden çalışma full ve sanırsam müşterilerle yazılı olarak iletişim kurucam, artıları ve eskileri nedir? bahseder misin
 
Ben evden çalışıyorum yazılı olarak değil konuşarak iletişim kurman gerek sabırlı olman gerek belki duymadığın hakaretleri duyacaksın sorumlu sen olmasan bile müşteriler stres atmak için arayabiliyorlar biz en ufak sesimizi çıkaramıyoruz iyi bir yerde çalışırsan maaş zamanında yatar ve tek artı bu eksi aklına ne geliyorsa
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,524
Mesajlar
10,497,023
Üyeler
184,942
Son üye
jhondurans
Geri
Top