GIGABYTE AORUS FO32U2 31.5" hakkında

AMYG

80+ Bronze
Katılım
8 Temmuz 2024
Mesajlar
1,850
Reaksiyon skoru
731
Bütçe
45000
Fo32u2 ye sahibim ve monitörden genel olarak memnunum eğer fazla gün ışığı alan bir oda değilse yada fazla aydınlık bir oda ve siyah yükselmesi sorunu beni rahatsız etmez diyorsanız giga derim. Eğer oda fazla ışık alıyorsa LG 32GX850A modelini alın derim bunda çok aydınlık odada göreceğiniz siyah başarımı daha iyi olacaktır ama renkler Qd oled e göre bi tık daha soluk olacaktır.
 
Son düzenleme:
3440x1440 UHD görüntü vermez hocam bunun için 3840x2160 olan modellere bakmanız lazım


38K ya MSI var , daha bilgili arkadaşlar yardımcı olacaktır. Bahsettiğin bütçeye 240hz olan modeller çok
Link verdiğin monitör 165hz ve 41000tl... Lg gx8 her açıdan msi ın up modelinden üst düzey bir panele sahip. 38000tl 240hz monitör nerede çok?
 
Link verdiğin monitör 165hz ve 41000tl... Lg gx8 her açıdan msi ın up modelinden üst düzey bir panele sahip. 38000tl 240hz monitör nerede çok?
Bahsettiğin bütçe dedim , arkadaş 45K bütçe belirtmiş.bu arada link değişmiş, ben linke tıkladığım da LG nin bu modeli yoktu ve uhd bi monitör de değildi, o yüzden öyle yazdım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,846
Mesajlar
11,071,115
Üyeler
197,994
Son üye
Ze0d
Geri
Top