🔥İndirim Gıgabyte X870e Aero X3d Wood Wıfı7 Am5 AMD Ddr5 Anakart 18990dip

En baba işlemcinin çekeceği yük 200-250 amper hocam

am5'in en ucuz anakartı bile karşılıyor bu değeri.

Bi arkadaşa indirimdeyken bunu aldırtmıştım. Karşılar rahat rahat.

Konu açmanız lazım bu arada.
1779120629316.webp
 
2 ürünün hedef kitlesi bambaşka VRM ve para iadesine ikna olduysanız Aero zaten sizin için üretilmiş bir anakart değil. Aero sadece görüntüden ibaret bir anakartda değil. 2side aynı firmanın ürünü birini alınır yapıp diğerini alınmaz yapması ilginç olurdu arkadaşın anlattığı gibi olsaydı. Bir özelliğin sizin işinize yaramaması kimsede işe yaramadığı anlamına gelmez.
Benim işime yaramaması gibi bir durum söz konusu değil. Drmos eski.

SPS daha akıllı ve yeni VRM teknolojisi.

20k verip kesinlikle alınacak bir anakart değil.

15k bile olsa alınmaz.
 
Benim işime yaramaması gibi bir durum söz konusu değil. Drmos eski.

SPS daha akıllı ve yeni VRM teknolojisi.

20k verip kesinlikle alınacak bir anakart değil.

15k bile olsa alınmaz.
Anakart sadece vrmden oluşsaydı bu dediğine katılırdım ama sadece vrmden oluşmuyor.
 
Anakart sadece vrmden oluşsaydı bu dediğine katılırdım ama sadece vrmden oluşmuyor.
wireless tarafında da RZ738 kullanılmış. Parasını hak etmiyor.

indirimde aldığım modelle karşılaştırdım. Benim aldığım modelde ise QCNCM865 mevcut kat kat daha iyi bir wireless.

Diğer çoğu özelliği yakın bariz farklar vrm ve wireless olduğu için onlara değindim.

Önerilebilecek bir tarafı yok.

iyi niyetle indirim görüp paylaşmışsınız bunda sorun yok.

Sorun katılmamış olmanız ve katılmamanızı destekleyen bir unsur varsa nedir?
 
wireless tarafında da RZ738 kullanılmış. Parasını hak etmiyor.

indirimde aldığım modelle karşılaştırdım. Benim aldığım modelde ise QCNCM865 mevcut kat kat daha iyi bir wireless.

Diğer çoğu özelliği yakın bariz farklar vrm ve wireless olduğu için onlara değindim.

Önerilebilecek bir tarafı yok.

iyi niyetle indirim görüp paylaşmışsınız bunda sorun yok.

Sorun katılmamış olmanız ve katılmamanızı destekleyen bir unsur varsa nedir?
2. Ethernet portu 2 pcie slotunun pcie5 x16 x8 olması Port olarak veriyolu olarak daha önde bir anakart capture card bağla senin aldığın anakarta 100g Ethernet bağla bağlayamazsın hepsinin amacı farklı alınmaz bunun vrmi kötü demek doğru bir argüman değil iş yapan adamın daha çok işine yarayacak bir anakart sıcak fırsatlar sadece gaming ürünleri için geçerliyse bileyim ona göre açmam bir daha bu tarz ürünlerin konusunu
 
baktım ama tomahwak daha iyimiş hocam. Nebi akgün izliyorumda bende sadece b850 x870 den kötüdür diye düşünmeyin. Tabi detaylı bilgim yok sadece Vram lerini karşılaştırdım 12+2 60 amper vs 14+2 80 amper cok aşırı fark var. 2 side yeterli 9950xe ama genede iyi soğutsun yahu zaten dümdüz bir adamım genç işi özelliklerle işim yok
Tomahawklar sorunlu tam sorunlu denmese bile piyasda en çok sorun yaşanan am5 anakartlar hep tomahawk.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

wireless tarafında da RZ738 kullanılmış. Parasını hak etmiyor.

indirimde aldığım modelle karşılaştırdım. Benim aldığım modelde ise QCNCM865 mevcut kat kat daha iyi bir wireless.

Diğer çoğu özelliği yakın bariz farklar vrm ve wireless olduğu için onlara değindim.

Önerilebilecek bir tarafı yok.

iyi niyetle indirim görüp paylaşmışsınız bunda sorun yok.

Sorun katılmamış olmanız ve katılmamanızı destekleyen bir unsur varsa nedir?
Olay parasını hakedip etmemesi değil zaten. Bu fiyata bu görüşüne sahip anakart ayrıca sps ile drmosun farkını da anlamazsın merak etme sps zaten drmosun gelişmiş hali drmos bile fazlasıyla yeterli ve bu anakartın besleyemeyeceği am5 işlemci olmaz olamaz da illa istiyorsan x870e aorus pro falan var bu fiyata ama bu görünüş ve estetik anakartı.
 
En baba işlemcinin çekeceği yük 200-250 amper hocam

am5'in en ucuz anakartı bile karşılıyor bu değeri.

Bi arkadaşa indirimdeyken bunu aldırtmıştım. Karşılar rahat rahat.

Konu açmanız lazım bu arada.
Alıntıyı görüntüle
Tomahawklar sorunlu tam sorunlu denmese bile piyasda en çok sorun yaşanan am5 anakartlar hep tomahawk.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Olay parasını hakedip etmemesi değil zaten. Bu fiyata bu görüşüne sahip anakart ayrıca sps ile drmosun farkını da anlamazsın merak etme sps zaten drmosun gelişmiş hali drmos bile fazlasıyla yeterli ve bu anakartın besleyemeyeceği am5 işlemci olmaz olamaz da illa istiyorsan x870e aorus pro falan var bu fiyata ama bu görünüş ve estetik anakartı.
Yukarıdaki mesajımı alıntıladım belli ki herhangi bir konuya girip 1 mesaja bakıp cevap verenlerdensiniz.

iyice bi okuyun.

Yukardaki mesajı okuyup da böyle bir mesaj yazdıysanız zaten size hiç cevap vermeye lüzum yoktur.
 
Yukarıdaki mesajımı alıntıladım belli ki herhangi bir konuya girip 1 mesaja bakıp cevap verenlerdensiniz.

iyice bi okuyun.

Yukardaki mesajı okuyup da böyle bir mesaj yazdıysanız zaten size hiç cevap vermeye lüzum yoktur.
allah aşkına hadi vrm anlarım wireless yongasına göre alınır alınmaz deme ya wifi kullanan doğru dürüst insan yok bluetoothda pek kalmadı millet 2.4ghz kullanıyor biri qualcoom diğeri mediatek ne farkını anlayacaksın. Sana göre X870 Aorus elite de alınmaz şimdi. Drmosun yetmeyeceği işlemci yok bu 1h/1l alıyon sanki 20K ya drmos alınmaz ne kendinde diyorsun 200-250 amper çekiyor diye rahatlıkla besliyor normal bir anakart fazlasıyla besler bu değeri b850m force da alınır bu da alınır alınmaz diye bir şey yok şu anakartları sadece vrmlerine göre değerlendirmeyin
 
Son düzenleme:
allah aşkına hadi vrm anlarım wireless yongasına göre alınır alınmaz deme ya wifi kullanan doğru dürüst insan yok bluetoothda pek kalmadı millet 2.4ghz kullanıyor biri qualcoom diğeri mediatek ne farkını anlayacaksın. Sana göre X870 Aorus elite de alınmaz şimdi. Drmosun yetmeyeceği işlemci yok bu 1h/1l alıyon sanki 20K ya drmos alınmaz ne kendinde diyorsun 200-250 amper çekiyor diye rahatlıkla besliyor normal bir anakart fazlasıyla besler bu değeri b850m force da alınır bu da alınır alınmaz diye bir şey yok şu anakartları sadece vrmlerine göre değerlendirmeyin
En kısa sürede doktor randevusu öneririm. iyi sosyaller.
 
Son düzenleme:
Fiyat yükselmişti şimdi 500TL daha düşmüş ilgilenen varsa yeni konu açmadım düzenleyip yükselttim
 
Fiyat yükselmişti şimdi 500TL daha düşmüş ilgilenen varsa yeni konu açmadım düzenleyip yükselttim

hocam itopya ya baktınızmı bilmiyorum ama 17.500 TL'ye 2 stok duruyor sabah 3 taneydi birini aldım konu açmıştım fakat yeni olduğum için indirim etiketini kullanamadım siz açın istiyorsanız.
 
Geri
Top